Doei 4 wkn vrijwilligerswerk, hallo 2 wkn reizen! - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu Doei 4 wkn vrijwilligerswerk, hallo 2 wkn reizen! - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

Doei 4 wkn vrijwilligerswerk, hallo 2 wkn reizen!

Door: Kelly Geeraets

Blijf op de hoogte en volg Kelly

29 Oktober 2016 | Vietnam, Can Tho

Om 07.00 ging de wekker. Even onder de douche gesprongen, ontbijtje gepakt en doei gezegd tegen Silke. Toen op naar ons laatste project, fysiotherapie. De therapeuten was 5 minuten te laat maar toen gingen we meteen aan de slag. Ze heeft tijdens de fysiotherapie mijn blauwe tenen gemasseerd met een of ander middeltje waardoor de blauwe plekken eerder weg zullen gaan. Dit moest ik iedere dag doen, alleen ik heb dat spul niet haha. Toen waren we klaar en moesten we de spullen weer naar boven brengen. Karin had vannacht weer een migraine aanval gehad en het leek alsof de therapeuten dit kon zien aan al de spieren die vast zaten. Ze heeft karin nog even snel de spieren wat losser gemasseerd. Onze 4 weken werken zit erop! Toen terug naar het huisje en wachten tot Thuy kwam. Ze was wat vroeger maar het regende super hard dus eerst nog even binnen gewacht. Toen het wat minder hard regende eerst de scooter terug gaan brengen en toen overlegd waar we gingen eten. Besproken dat het best verder weg mocht zijn en wij een taxi konden pakken. Thuy wist een goed Italiaans restaurant. Het duurden super lang voordat we een taxi te pakken hadden maar uiteindelijk hebben we er gelukkig een gevonden. Thuy had helemaal gelijk, het eten was heerlijk!! Karin en ik hebben meteen verschillende dingen besteld om mee te nemen naar ons huisje voor ons avondeten. Thuy bedankt voor alles. Thuy had nog een kaartje van onze charity class bij zich, super lief! Toen de taxi terug gepakt. Even op de bank gelegen en toen begonnen met onze backpack inpakken. Het werken zit erop, onze echte vakantie is nu begonnen!! Het inpakken was zo gebeurd. Toen nog even mijn serie verder gekeken en rustig aan gedaan. Af en toe een beetje van het eten gepakt en uiteindelijk alles op gegeten. You know me, always vreten! Toen werd het tijd om doei tegen de rest hier te zeggen. 2 gaan er namelijk om 05.00 al weg naar de floating market en de andere 2 om 08.30. Ik gok dat ik dan nog niet beneden ben. Iedereen nog een mooie tijd hier gewenst en met het reizen daarna. Nu lekker slapen om morgen naar Hanoi te vliegen. Z'n zin in!