Laatste keer charity class - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu Laatste keer charity class - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

Laatste keer charity class

Door: Kelly Geeraets

Blijf op de hoogte en volg Kelly

28 Oktober 2016 | Vietnam, Can Tho

Vandaag ging de wekker om 08.00, ofja die van Karin om 07.45 dus toen ook maar opgestaan. Vandaag mocht de nieuwe meid met ons mee. Terwijl ik mij klaar aan het maken ben hoor ik een deur heel hard dicht vallen. Dit blijkt de deur van helemaal boven te zijn en hij is in zijn slot gevallen met de buitendeur nog open. Karin blijft dus nog even hier wachten tot iemand terug komt, we kunnen het huis niet alleen achter laten met de deur open. Wij zijn alvast vertrokken. Omdat dit pas de 2e keer was dat ik naar het ziekenhuis ging, en Karin normaal de navigator is, op goed gelukt erheen gereden. Helaas ging het net op het einde mis. We zijn links af gegaan i.p.v rechtdoor. Toen wat rond gefietst en uiteindelijk het adres maar gevraagd aan phuong. Dit adres kon ik niet in Google maps plaatsen want dan stuurde hij ons telkens naar Hanoi.. dus maar 3x aan mensen gevraagd tot we uiteindelijk 15 minuten te laat op bestemming aankwamen. Dit was hier uiteraard geen probleem, we hadden toch nog ruim een half uur om te eten. Hiermee begonnen. Om 10.00 rijst opgeschept voor de patiënten. Toen we hiermee klaar waren een tijdje gewacht. Toen gingen 2 mensen naar de markt maar die gingen alleen met de grote kar en namen ons niet mee. De dokter die net aan het eten was en een beetje Engels kan vroeg of we er zelf achteraan wilde rijden. Dit niet gedaan omdat Karin er ondertussen ook was en ze niet wilde fietsen (ik heb tenslotte de scooter). Daar dus een tijdje samen gekletst tot ze terug waren. Toen meer dan 1 uur groente gesneden. Toen het tijd was om te gaan was de groente nog lang niet klaar. De vrouwtjes gingen nog wel even door. Toen langs de weg broodjes ei gehaald en terug naar het huisje. Daar aangekomen wilde Silke ook graag een broodje ei dus met haar even snel op en neer gereden met de scooter. Ook maar een milkshake meegenomen. Toen was het tijd voor de laatste keer charity class. We zouden hierna eigenlijk gaan skeeleren maar Karin heeft geen zin dus gezegd dat we niet mee gaan. Deze les verliep prima en aan het einde lolly's uitgedeeld. Nog een groepsfoto gemaakt en terug naar het huisje. Omdat ik me nog steeds niet helemaal lekker voel even op bed gaan liggen met een serie. Toen voor Silke haar afscheid en ook alvast een beetje voor die van ons richting centrum gegaan en daar iets gegeten. Op tijd weer terug omdat iedereen morgenochtend moet werken en Silke in de ochtend vertrekt. Ik ben meteen richting bed gegaan om hier nog even een serie te kijken. Hopelijk slaap ik vanavond goed en voel ik me morgen beter. Ons allerlaatste project morgenochtend! Fysiotherapie. Welterusten allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 04 Okt. 2016
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 30210

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vrijwilligerswerk en reizen vietnam

Landen bezocht: