Strand, verbranden! Jurkjes, tasje en bikini zijn - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu Strand, verbranden! Jurkjes, tasje en bikini zijn - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

Strand, verbranden! Jurkjes, tasje en bikini zijn

Door: Kelly Geeraets

Blijf op de hoogte en volg Kelly

09 November 2016 | Vietnam, Hoi An

Weer een paar keer wakker geweest maar uiteindelijk ging om 08.30 de wekker ook. Lekker gedoucht en toen gaan ontbijten. Daarna even onze spullen gepakt en een fiets gaan huren. Toen eerst richting de bikini kleermaakster gefietst waar ik gisteren een leuke bikini had gezien. Hier nog wat afgedingt en vanmiddag kan ik hem komen passen. Toen richting onze jurken. 2 van de 3 zijn klaar.. de andere moet vermaakt worden. Bij karin was pas 1 ding klaar, dus we zullen nog wel een paar keer terug mogen. Toen richting strand gefietst om hier een paar uurtjes te liggen. Heerlijk op een bedje gelegen. Mijn rug is een beetje verbrand.. maar dan zie je tenminste wel dat ik weg ben geweest haha. Daarna mijn bikini gaan passen. Het broekje was te groot dus die hebben ze ingekort. Toen door naar onze jurkjes. Mijne paste bijna perfect dus nog een kleine aanpassing. Die van Karin nog wat meer dus we moeten 1,5 uur later terugkomen. Ik mijn leren gouden heuptasje opgehaald, die was wel klaar en toen mijn bikini opgehaald. Ik moest even wachten en toen nog een bikini met kant besteld.. deze kan ik morgen ophalen, heel benieuwd!! Toen snel terug gefietst en gedoucht. Fietsen ingeleverd en weer richting de jurken gelopen. Mijne waren klaar! Ze passen allemaal perfect. Die van Karin was nog niet perfect dus die gaan ze nogmaals vermaken. Hier doen ze wel echt hun best, iedere kleine verandering die je wilt is prima. Morgen mogen we weer terug komen, dan is Karin ook jarig! Toen doorgelopen en een eettentje gezocht. Een goede gevonden en hier Italiaans gegeten, eens wat anders haha. Toen nog onze nagels laten doen.. ik heb er bloemetjes op, maar wil morgen misschien toch iets anders, even afwachten wat de dag morgen brengt. Toen even naar ons hotel gelopen om daar mijn spullen te dumpen. Toen drankjes gaan doen. Na un uurtje zie ik ineens een oude bekende van veraf, merein waarmee ik vorig jaar mijn duikbrevet heb gehaald, hij zat in hetzelfde klasje. Hij was te ver weg om te roepen/aan te spreken dus maar even een berichtje gestuurd of Facebook.. en ja hoor hij was het! Wat een toeval, je ziet elkaar voor het eerst in Thailand en 1 jaar later zie je dezelfde persoon gewoon lopen in hoi an. We hebben afgesproken morgen samen báhn Bèo te gaan lunchen en misschien een drankje te doen in de avond. Om half 12 heeft Karin wat last van hoofdpijn en wil graag terug naar het hotel. Ik vind het prima want ben erg moe en krijg daardoor last van mijn lenzen, zit ik daar lekker te 'huilen'. En dan is het 00.00! Karin is jarig!! Jeeeeej proficiat, ook 29!! Over een jaar horen we al bij de héééle oude mensen haha. Karin haar papa en mama bellen nog even. Zij hebben niet in de gaten dat Karin hier al jarig is dus bellen precies op het goede moment! Wat een timing. Nu slapen en morgen weer beginnen met een heerlijk ontbijt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 04 Okt. 2016
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 30083

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vrijwilligerswerk en reizen vietnam

Landen bezocht: