drankje met de kinderen - Reisverslag uit Lợi Nguyên B, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu drankje met de kinderen - Reisverslag uit Lợi Nguyên B, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

drankje met de kinderen

Blijf op de hoogte en volg Kelly

21 Oktober 2016 | Vietnam, Lợi Nguyên B

Weer eens niet zo goed geslapen, haha, word bijna een gewoonte. Rond 09.00 weer uit mijn bed gekomen en me opgefrist en omgekleed. Daarna beneden ontbeten en rond 10.00 was Karin alweer terug van het werk. Die ging daarna een dutje doen dus heb ik een filmpje gekeken op mijn telefoon. Daarna begon het (weer) super hard te regenen. Gelukkig was het rond 13.00 weer droog en is Karin onze lunch gaan halen. Lekkere rijst met vlees en een aardbeienmilkshake. Toen kwam Thuy mij met de scooter halen om mee naar het charity class project te gaan. Dit was heel fijn, de hele tijd thuis zitten is ook niks. Hier heb ik niet veel meer gedaan dan erbij gezeten maar dit was al goed genoeg. Daarna heeft Thuy even nieuw rekverband met mij gekocht en zijn we nog iets gaan drinken met een aantal kinderen van die klas. Elke vrijdag rond 17.00 gaat Thuy met de kinderen van de klas skeeleren. De kinderen vragen of wij ook mee komen. We hebben benoemd dat we volgende week vrijdag waarschijnlijk wel mee gaan, vandaag moeten we de tas inpakken voor morgenochtend richting phu quoc te vertrekken! Het steunen op mijn enkel gaat steeds beter, als ik maar geen rare bewegingen maak. Daarna heeft Thuy mij weer terug gebracht en hebben we afgesproken dat ze mij woensdagochtend weer oppikt voor het project blind people. Daarna gaat ze samen met mij een scooter huren voor t/m zaterdag zodat ik niet meer hoef te fietsen met mijn enkel. Op die manier kan ik wel gewoon overal heen. Dus dat is heel fijn. Daarna mijn tas gaan inpakken voor morgen. Zooooon zin in! Duimen voor goed weer. In de avond richting de frituur gelopen en weer van alles besteld. Op de terugweg nog een kokosnoot en milkshake meegenomen en toen was ons avondeten weer compleet. Daarna, met een filmpje, het bed in gekropen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 04 Okt. 2016
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 30098

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vrijwilligerswerk en reizen vietnam

Landen bezocht: