saaie dag - Reisverslag uit Lợi Nguyên B, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu saaie dag - Reisverslag uit Lợi Nguyên B, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

saaie dag

Blijf op de hoogte en volg Kelly

20 Oktober 2016 | Vietnam, Lợi Nguyên B

Al een tijdje wakker maar rond 09.00 opgestaan. Toen mijn verband er af gehaald want ik wilde helemaal douche. Mijn enkel is aardig blauw en dik. Na het douche heeft Karin hem opnieuw verbonden voor mij. Toen de hele ochtend en middag eigenlijk niet veel gedaan. Omdat het al de hele tijd regende hebben Silke en ik maar pizza laten komen. Rond 16.00 toch maar even naar de spa gegaan 1 straat verder om eruit te zijn. Ik heb een massage gehad, deze was erg lekker. Toen weer terug. De rest wilde ergens een hapje gaan eten maar ik had geen zin om mee te gaan. Toen hadden ze eigenlijk besloten om iets te gaan halen. Echter was er niet echt iets af te halen vandaag, dus zijn ze toch maar met z'n alle gegaan. Voor mij hadden ze bij terugkomst fried Rice with seafood mee, dus dat was heel fijn en lekker! Toen m'n filmpje nog af gekeken en het bed in gekropen. Welterusten allemaal.