Touren door Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu Touren door Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

Touren door Hanoi

Door: Kelly Geeraets

Blijf op de hoogte en volg Kelly

03 November 2016 | Vietnam, Hanoi

Vandaag geen wekker gezet en verrassend goed geslapen. Ben 1x om 06.00 wakker geweest om te plassen en verder hebben mijn oordopjes en mijn maskertje mij tot 09.15 ongeveer laten slapen. De rest was allang wakker of weg. Alleen Karin en ik bleven over op deze kamer dus vanavond zullen we wel nieuwe mensen daar hebben. Karin heeft eerst gedoucht en daarna ik. We konden ontbijten tot 10.00 en om 09.55 was ik boven, dus precies op tijd haha. Een lekkere pannenkoek met banaan gehad en toen zijn we rond gaan lopen door Hanoi. Eerst zijn we naar een tempel geweest op het water in het grote meer. Daarna hebben we het vrouwen museum bezoekt. Dit was best interessant. Daarna zijn we lekker een hapje gaan lunchen. Toen nog wat rond gelopen en een drankje gedaan tegenover ons hostel. Toen even een half uurtje gechillt op de kamer en klaar gemaakt voor de avond. Om 18.00 begon onze streetfood tour. Deze was erg leuk en we hebben erg lekkere dingen gegeten! We zijn geëindigd met eggcoffee. Ik hou totaal niet van koffie maar het ei gedeelte met gecondenseerde melk was erg lekker. Toen nog (eigenlijk 1) wat drankjes gaan doen bij de uitgaansstraat. Net stratumseind. Dit was wel gezellig met de 2 meiden waarmee we ook de streetfood tour hadden. Toen lekker naar bedje. Morgen weer vroeg op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 04 Okt. 2016
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 30168

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vrijwilligerswerk en reizen vietnam

Landen bezocht: