Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Kelly Geeraets

Blijf op de hoogte en volg Kelly

02 Oktober 2016 | Nederland, Schiphol

02-10 07.30 mijn vriend en ik vertrekken vanuit ons huisje om mijn reisgenootje Karin op te halen. Eerst nog even tanken en rond 08.00 stuur ik een appje: we zien d'r! Ze komt naar buiten en onze reis richting Vietnam begint. (Natúúrlijk was die allang begonnen met alle voorpret en dingetjes die we moesten regelen) Om 10.10 aangekomen op Schiphol, auto parkeren en naar de incheck balie. Die gaat pas om 10.30 open, even wachten in de rij dus. Aangekomen bij de balie horen we dat de mensen naast ons niet mee mogen met de vlucht, ze hebben nog geen visum en ook geen aanvraagformulier. Wij doen een klein vreugdedansje dat we ruim op tijd naar de Vietnamese ambassade zijn geweest in Den Haag en ons visum al in ons paspoort hebben staan. Backpack afgeleverd en nog even een 'ontbijtje' eten samen met mijn vriend. Rond 11.30 zwaait hij ons uit en lopen we richting douane. Karin haar tas mag nog even extra gecontroleerd worden want ze was vergeten dat ze hier nog een vitamine water in had zitten. Daarna de zelfscanner bij de paspoorten, erg handig want die andere rij was erg lang! En toen wachten bij gate g2 tot we mochten boarden. De eerste vlucht vloog voorbij, we hadden wel een half uurtje vertraging maar naar 3 uurtjes waren we alweer geland in Moskou. Hier 1 uur gewacht en toen alweer boarden voor de langere vlucht. Hier zaten we helaas een heel eind van elkaar af en hebben we elkaar de hele vlucht niet gezien. Deze duurde ook wat langer, bijna 10 uur en het slapen ging, zoals gewoonlijk wanneer ik mijn benen niet omhoog kan doen, niet.. dan maar filmpjes kijken en spelletjes spelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 04 Okt. 2016
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 30203

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vrijwilligerswerk en reizen vietnam

Landen bezocht: