1e pasronde en báhn bèo - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu 1e pasronde en báhn bèo - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

1e pasronde en báhn bèo

Door: Kelly Geeraets

Blijf op de hoogte en volg Kelly

08 November 2016 | Vietnam, Hoi An

Vandaag al erg vroeg wakker maar blijven liggen tot mijn wekker om half 9 ging. Lekker gedoucht en klaargemaakt. Karin wil nog niet opstaan dus om 09.10 alleen naar het ontbijt gelopen. Het ontbijt is zeer uitgebreid en veel lekkere dingen, dat komt dus wel goed de komende paar dagen. Rond 09.30 komt Karin ook naar beneden maar ze geeft aan zich niet zo lekker te voelen en verkouden te zijn. Om 10.00 weer terug naar de kamer gegaan. Rond 12.00/12.30 had ik het wel gehad op de kamer en ben ik een rondje gaan lopen. Daarna heb ik geluncht in het restaurant van ons hotel. Karin is toen ook naar beneden gekomen. Daar wat gekletst met de ober en benoemd dat ik báhn Bèo zo lekker vind. Ze heeft mij een adres op de kaart getekend waar ik naartoe moest om die hier in hoi an te vinden. Ook gaf ze aan vrijdag vrij te zijn en dan best met ons te willen gaan. Benoemd dat dit helaas niet kan omdat we vrijdag naar hcmc vliegen. Daarna aan het zwembad gaan liggen. Was geen top weer maar wel even relax. Toen klaar gemaakt voor onze 1e pasronde. Van Karin was 1 jurk nog niet gemaakt omdat ze niet genoeg stof hadden. Mijn 3 jurken waren wel klaar en ze zagen er nu al super uit!! Alle moeten nog wat versteld worden en ingekort hier en daar. Morgen om 11 2e pasronde. Ik ben zo benieuwd! Mijn heuptasje was helemaal mislukt. Hij was veelte klein. Benoemd wat afgesproken was. Morgen om 17.00 weer terug komen om de nieuwe versie te bekijken, ben benieuwd.. toen doorgelopen om de báhn Bèo te zoeken. Na heel goed kijken hem gevonden! En hij was echt zo lekker. We hebben 2 porties gehad en een cola en thee en in totaal maar €2 betaald!! Dus ook nog super goedkoop. Ik gok dat we hier iedere dag even langs moeten. Toen terug gelopen richting de oudstad. Hier nog een kleermaakster tegen gekomen die bikini's maakt, een super leuke gezien! Maar ze vraagt nu nog te veel, benoemd dat ik morgen misschien terug kom om te kijken wat de prijs dan is. Toen wat drankjes gedaan en uiteindelijk terug gelopen omdat Karin nog steeds niet helemaal lekker is. Ze is in bad gegaan, hopelijk knapt ze hier een beetje van op. Morgen weer heerlijk ontbijten en daarna de 2e ronde passen, nu al zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 04 Okt. 2016
Verslag gelezen: 1325
Totaal aantal bezoekers 30152

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vrijwilligerswerk en reizen vietnam

Landen bezocht: