2e nacht halong bay - Reisverslag uit Cát Bà, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu 2e nacht halong bay - Reisverslag uit Cát Bà, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

2e nacht halong bay

Door: Kelly Geeraets

Blijf op de hoogte en volg Kelly

01 November 2016 | Vietnam, Cát Bà

Vanmorgen ging om 07.00 de wekker. Prima nachtje gehad. Nu spulletjes weer inpakken en richting ontbijt. Dit was ook prima. Daarna nog even van het uitzicht genoten en toen moesten we van deze boot af. Toen met een bus naar het national park. Hier een hike van 1,5 uur gedaan. Eerst naar boven, paar foto's, en weer naar beneden. M'n enkel was toch niet zo heel blij met mij, maar ik heb het wel gered. Iedereen met een rood bezweet hoofd! Was een aardige klim. Toen kon je nog even pootje baden en hop terug naar onze bus om naar het restaurant te rijden waar we gingen lunchen. Na de lunch de bus weer gepakt richting de kade. Hier snel nog wat lekkers en water ingeslagen en toen op onze taxi boot richting ons privé eiland. Deze zag er top uit. Op het eiland was het prima. Ze zijn hier volledig in de bouw dus heel mooi zag ons slaap gedeelte er niet uit. Ook sliepen we met alle 12 in 1 grote zaal. Gelukkig kon iedereen het goed met elkaar vinden en was dit niet z'n probleem. Even op het strand gelegen, helaas was het weer bewolkt en toen omgekleed voor de avond hike. Deze duurde ook weer een half uur en was echt midden door het eiland en de bebossing heen om aan de andere kant van het eiland te komen. Hier hebben we de zonsondergang bekeken maar door de bewolking viel deze een beetje tegen. Wel was dit een mooi strandje. Toen met de boot terug om het eiland heen en omkleden voor de avond. Eerst nog even een drankje gedaan en toen begon het avondeten. Deze was ook weer prima. Toen nog een tijdje blijven zitten en 5 andere aan onze tafel hebben lachgas gedaan. Je kon hier een ballon kopen voor €2. Toen was het tijd voor het kampvuur. Dit was wel lekker. Helaas geen marshmallow of frikandellen maar wel gezellig gekletst. Tegen 23.30 zijn Karin en ik richting bed gegaan, was een geslaagde dag.