Snorkelen en sao beach - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu Snorkelen en sao beach - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

Snorkelen en sao beach

Door: Kelly Geeraets

Blijf op de hoogte en volg Kelly

24 Oktober 2016 | Vietnam, Ðảo Phú Quốc

Om 07.00 gaat de wekker vandaag. Rond 07.25 lopen we richting ontbijt. Vandaag hebben we hier niet zo lang voor dus 1 groot bord vullen dan maar. Om 07.55 lopen we richting receptie waar we iets na 08.00 opgehaald worden voor ons uitstapje van vandaag. Eerst stoppen we bij een parel bedrijf. Hier zien we hoe een vrouw uit 2 oesters parels haalt en dan mogen we naar de juwelier om alle juweeltjes te zien die ze gemaakt hebben van de verschillende parels. Er ligt hier voor aardig wat geld aan parels. Toen begon het een beetje te regenen dus snel terug de bus in. Toen zijn we vertrokken richting sao beach om daar de boot op te gaan. De boot had erg lang nodig om ergens te komen en was ook heel langzaam. Eenmaal aangekomen bij het snorkelgebied moest ik perse een reddingsvest aan in het water, echt vervelend. Heb hem op een gegeven moment maar uit gedaan en ben erop gaan liggen, zo was het wel te doen. Dit was trouwens echt het slechtste snorkel tripje ever.. je zag eigenlijk niks, was alleen maar zand overal. Ik heb alleen wat kleine visjes gezien en de zebra's, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd. Daarna maar lekker op het dek gaan zonnen. Het zonnetje scheen zeker z'n 20 minuten! Daarna werd het bewolkt en was het ook wel wat kouder omdat het heel hard waait hier op zee. Toen kwam de lunch, witte rijst, vis, groente, ei.. prima eten. Alleen de soep zat weer vol met koriander dus die niet gegeten. Tijdens de lunch zijn we ook rustig terug gevaren naar sao beach. Hier hebben we nog heerlijk 45 minuten op het strand kunnen liggen. Toen weer terug met de bus. Wij waren de aller laatste dus hebben bijna een uur in de bus gezeten. Terug op de hotel kamer was Karin erg moe en die ging meteen slapen. Silke stapte onder de douche en ik was eigenlijk van plan om op het balkon in het bad te gaan zitten. Uiteindelijk me toch bedacht en na Silke ook gaan douche. Mijn gezicht (neusje) en schouders zijn lichtelijk verbrand, Achja ik verkleur tenminste eindelijk! Lekker werken aan mijn Aziatische huidskleur. Toen ook maar op bed gaan liggen en wat spelletjes enz gespeeld. Rond 19.00 de rest wakker gemaakt en richting restaurant gelopen. Dit was een snel diner. Silke nam alleen ijs, die had genoeg chips gegeten en ging eerder terug omdat ze erg moe was. Uiteindelijk zijn Karin en ik rond 20.30 ook weer terug gelopen maar de kamer. Karin is gaan douche en Viola, ik heb mijn verhaal af getypt! Nu het laatste nachtje in dit heerlijke resort. Groetjes!
Ps. Eefke, gefeliciteerd met je verjaardag vandaag he, en geniet van het lezen van dit verhaal, haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 04 Okt. 2016
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 30073

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vrijwilligerswerk en reizen vietnam

Landen bezocht: