rustig aan gedaan.. - Reisverslag uit Lợi Nguyên B, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu rustig aan gedaan.. - Reisverslag uit Lợi Nguyên B, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

rustig aan gedaan..

Blijf op de hoogte en volg Kelly

19 Oktober 2016 | Vietnam, Lợi Nguyên B

Slecht geslapen, niet door pijn aan m'n enkel.. maar meer door gewoon niet kunnen slapen en pijn aan m'n knie. Hier toch ook wat blauwe plekken op door de val. Karin brengt mij een heerlijk ontbijtje. Daarna opgestaan en me opgefrist en aangekleed. Toen beneden op de bank gaan zitten en lezen. Rond half 10 appt phuong of Silke haar raam wel dicht heeft met de regen, anders is alles daar zeiknat.. tuurlijk ga ik wel kijken, traplopen is m'n favoriet op dit moment! Na 5 minuten eindelijk boven te zijn blijkt dat deze inderdaad open staat en beide matrassen aardig nat zijn. Het raam dicht gemaakt en terug naar beneden gestrompeld.
De poetsvrouw komt rond 10 en gaat aan de slag. Het bleek dat we gisteren ook een mail hebben gekregen dat onze terugvlucht vanuit phu quoc naar can tho geannuleerd is.. wat een drama. Zaterdag vliegen we al heen via hcmc en nu moeten we dit terug waarschijnlijk ook doen? Dat kost weer aardig wat tijd en geld om op en neer te gaan naar hcmc. Karin en Silke gaan even langs bij het bureau hier. Daar zijn ze niet echt customer service maar ze helpen wel. De terugvlucht is dinsdag (avond) ook via hcmc. Dan moeten we dus nog terug en kunnen we de middag dus ook niet werken. Woensdag hopelijk wel nog, ik mis deze week natuurlijk al helemaal.. dan heb ik volgende week alleen nog 4 dagen. Silke en Karin zijn daarna nog even bij het busstation geweest en hebben daar de taxi limousine (hopelijk dezelfde als de heenweg) geregeld voor de heen en terugweg naar hcmc, dit is dus ook rond. Zaterdag rond 07.30/08.00 halen ze ons hier voor de deur op, ideaal. Dinsdagavond landen we om 20.25 en dan moeten we zorgen dat we om 22.00 weer bij onze limousine bus zijn die ons terugbrengt, dus ook ons uitje phu quoc is nu rond.. en die €15 extra voor de taxi doet het hem dan ook niet. + nog de taxi's die we vanaf de bushalte in hcmc tot het vliegveld en andersom moeten betalen.. maar het is natuurlijk wel zonde geld en tijd. Ze vertelde dat het vliegtuig kapot was en nu in reparatie was. Het is wel fijn dat ze hem repareren en ons niet met een kapot vliegtuig op pad sturen. Karin en Silke hadden een lekker broodje vlees bij zich als lunch, dus dat was ook dikke prima. Daarna de middag volbracht met een nieuwe serie kijken op Netflix (vis de telefoon). Er is een nieuw meisje gearriveerd, Anne, die start morgen met Karin mee. Ook heb ik met Thuy geappt en ga ik vrijdagmiddag waarschijnlijk wel mee naar de charity class. Hiervoor hoef ik namelijk geen trappen te lopen en Thuy wil me graag halen met haar scooter. Dus dat is wel leuk, zit ik niet de hele week stil! In de avond willen Karin en Silke graag bij de boulevard wat eten, dit vond ik prima. Zij zijn naar de taxi halte gelopen en zijn mij daarna met de taxi bij de voordeur komen oppikken, erg handig! Een klein stukje gelopen bij de boulevard en toen een tentje ingelopen. Hier heeft Silke Krokodil besteld dus een hapje geproefd. Nu bij Silke al slang en krokodil geproefd, smaakt beide prima. Ik heb hier van alles en nog wat gegeten, smaakte prima. Als troost heb ik vandaag ook maar nieuwe (roze) Nikes besteld met Swarovski steentjes en m'n naam op de achterkant. Als ik terugkom, komen die iets later aan, ben zo benieuwd! Nu naar bedje.. welterusten allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 04 Okt. 2016
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 30099

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vrijwilligerswerk en reizen vietnam

Landen bezocht: