toets charity class 1. - Reisverslag uit Lợi Nguyên B, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu toets charity class 1. - Reisverslag uit Lợi Nguyên B, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

toets charity class 1.

Blijf op de hoogte en volg Kelly

12 Oktober 2016 | Vietnam, Lợi Nguyên B

Proficiat voor mijzelf! Vandaag 6 jaar samen met Sjoerd :-). Om 07.15 ging vandaag de wekker. Om 08.00 aangefietst richting de blind people. Deze locatie is toch wel het verste (+/- 25min) fietsen en de meeste mensen weten wel hoe graag ik fiets! Hier samen met Thuy les gegeven in de uitspraak. Dit is erg grappig want ze spreken sommige worden heel grappig uit en hebben moeite met de juiste klanken. Na 1 uurtje was iedereen alweer weg op 1 vrouw na. Deze heeft haar haren nog even laten invlechten door Karin, ze houdt namelijk van braids! Toen terug naar het huisje. Hier wat rond gaan hangen en rond 12.30 samen met Bianca, Silke en Karin weer rijst met vlees gaan eten voor €0,40, heerlijk. Op de terugweg nog even een kokosnoot leeg laten gieten in een zakje en toen klaar maken voor onze middagles. Dit was het zelfde clubje kinderen als afgelopen vrijdag. Vandaag zijn we begonnen met een test over de dingen die we vorige week hebben geleerd. De woordjes waren aardig blijven hangen maar als je er zinnen van maakt en voor,achter,onder etc tussen zet weten ze het niet meer. Tijdens deze test dus ook maar wat geholpen. Na de test verder gegaan met dingen die je in een huis hebt. Omdat we nu met z'n 2e waren (en Thuy) konden we nog makkelijker individuele aandacht geven wat ze best goed kunnen gebruiken. Ze hebben erg hard gewerkt vandaag. Daarna weer terug gefietst en wat rond gehangen. Toen samen met Silke en Karin gaan eten. We hebben wat rond gezocht en uiteindelijk iets gevonden wat verder weg. Ze konden totaal geen Engels dus met handen en voeten wat dingen besteld en uiteindelijk smaakte het heerlijk! Ook weer bier met ijs gedronken, het bier staat over het algemeen niet echt koud en anders wordt het sowieso snel warm. Silke stond in de fik van het pikante eten en heeft een tijdje met een ijsblok op haar gezicht gezeten, haha. Daarna terug gelopen en met een boekje het bed in gekropen!