veel gelezen vandaag - Reisverslag uit Lợi Nguyên B, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu veel gelezen vandaag - Reisverslag uit Lợi Nguyên B, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

veel gelezen vandaag

Blijf op de hoogte en volg Kelly

11 Oktober 2016 | Vietnam, Lợi Nguyên B

Goedemorgen! Weer een wat onrustig nachtje, veel wakker geweest, gelukkig hoeven we niet vroeg op want we hebben alleen in de middag werk. Uiteindelijk rond 10.00 uit bed gegaan en wat gaan eten. Eigenlijk geen zin om iets te doen deze ochtend dus daarna op de bank gelegen en een boek gelezen. Toen de rest weer terug kwam van het werk en het mij te druk werd om te lezen ben ik weer naar boven verplaatst om daar verder te lezen. Uiteindelijk om 12.30 toch maar onder de douche gesproken en wat gaan lunchen. Rond 13.40 aangefietst richting city orphanage. Daar vandaag liedjes gezongen in de eerste groep, daar konden ze mijn zangtalent wel waarderen, eindelijk eens iemand die het begrijpt! Haha. Door naar de 2e groep, eigenlijk had iedereen al gegeten dus gewoon een beetje rondgehangen bij de mensen. Bij de baby'tjes was het heel druk. Er liep een toeristengroep rond die allemaal een baby vast hadden. Ze spraken Frans en vonden het allemaal erg interessant. Uiteindelijk zijn ze vertrokken en hebben wij nog even kunnen spelen. We hebben hier een foto gemaakt. Let bij mijn foto vooral op het baby'tje op de achtergrond. Zij heeft een heel groot waterhoofd en leeft al 6 maanden langer dan ze hier verwacht hadden. De laatste groep hebben we voornamelijk met de strandbal gespeeld. Ook hier kon de blinde jongen mijn gezang waarderen, wat leuk! Het regende super hard toen we naar huis fietsten en we moesten nog even stoppen bij de winkel. Mijn broek was echt zeiknat door alle plassen op de weg. Hier nog wat eten ingeslagen en toen terug naar het huisje. Karin had geen zin om ergens te gaan eten. Silke en ik zijn even rond gaan lopen voor wat eten to go. We hebben een lekker stokbroodje spiegelei gekocht en een broodje bapao met vlees en ei. Smaakte beide prima. Ohja, een aardbeien smoothie maakte het helemaal af! Daarna weer lekker wat gelezen (begonnen aan mijn 3e boek hier) en spelletjes gespeeld op de telefoon. Prima dagje zo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 04 Okt. 2016
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 30103

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vrijwilligerswerk en reizen vietnam

Landen bezocht: