Aankomst HCMC - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu Aankomst HCMC - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Kelly Geeraets - WaarBenJij.nu

Aankomst HCMC

Door: Kelly Geeraets

Blijf op de hoogte en volg Kelly

03 Oktober 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

09.20 geland op hcmc. We zijn in Vietnam! Onze backpack van de lopende band gehaald (of eigenlijk had iemand anders dat al voor ons gedaan), die nog een keer door een röntgenapparaat of we niets geks meenemen en dan de deuren door. Daar zien we meteen een bordje met Karin en Kelly! Hoppa onze taxichauffeur staat al te wachten. Wat heeft die er een snel tempo in zitten zeg richting auto. Daar rustig achterin gaan zitten en kijken hoe de chauffeur zich tussen alle drukte begeeft. Pohh.. iedereen knalt zowat op elkaar! Maar 1 uur later (wat in 5/10 minuten had gekund als het verkeer niet zo druk was) aangekomen bij ons hotel. Hier ingecheckt en even een heerlijk dutje gedaan. Toen gaan douche en hop ho chi minh in! Hier rondgelopen, lekker gegeten en gedronken en nog meer rondgelopen. Massage en een lekkere smoothie gehad en gekletst met de verkoopster die veel tips had voor in can tho. Op tijd het bed in omdat we nog moe waren van het vliegen.